February 8, 2011

(video) Ghimpu: Dacă Procuratura revenea PL, mă făceam Procuror Genera

(video) Ghimpu: Dacă Procuratura revenea PL, mă făceam Procuror General | UNIMEDIA
Ghimpu: Dacă Procuratura revenea PL, mă făceam Procuror Genera



"Dacă Procuratura Generală revenea Partidului Liberal, mă făcea Procuror General. Am avut acest gând, pentru că am văzut că lucrurile nu se mişcă". Declaraţia aparţine preşedintelui liberal, Mihai Ghimpu şi a fost lansată acum câteva minute în cadrul emisiunii ÎnPROfunzime la PRO TV.

Ghimpu a reiterat că justiţia Republicii Moldova este la pământ, fapt ce l-ar fi motivat să vină în fruntea PG. Liderul PL a ţinut să menţioneze că nu a auzit de zvonuri, potrivit cărora Procuratura Generală ar fi aparţinut Partidului Democrat.

"În AIE1, am promovat candidatura lui Zubco, drept candidatura Alianţei. Ce au avut ei între ei - treaba lor, nu mă deranjează. În cadrul negocierilor cu PLDM şi PD, nu ţin minte să fi auzit că Procuratura aparţine PD, la masa de negocieri aşa declaraţii nu au fost cu siguranţă", a mai adăugat Ghimpu.

UNIMEDIA aminteşte că în cadrul negocierilor pentru constituirea coaliţiei de centru-dreapta, Partidul Liberal a pledat pentru deţinerea uneia din cele trei instituţii de forţă. În final, liberalilor le-a revenit SIS-ul.