May 19, 2010

Flashback: Marian Lupu s-a întâlnit cu Vladimir Putin la Moscova: "Am discutat 40 de minute" | Eveniment - Basarabeni.Ro

Marian Lupu s-a întâlnit cu Vladimir Putin la Moscova: "Am discutat 40 de minute" | Eveniment -


adăugat 31.03.2010, 17:22 la Eveniment


“Am discutat 35 - 40 de minute cu Vladimir Putin despre consolidarea relaţiilor dintre Partidul Democrat şi Edinaia Rossia.” Declaraţia aparţine preşedintelui Partidului Democrat, Marian Lupu, lansată azi, 31 martie, în cadrul unei conferinţe de presă.

“În contextul atacurilor teroriste care au bulversat capitala rusă, programul vizitei a fost modificat. Cu toate acestea, am avut o întrevedere cu Vladimir Putin. Mă aşteptam ca programul vizitei să fie totalmente anulat, însă partea rusă s-a arătat dispusă să ne întâlnim şi să discutăm”, a menţionat Marian Lupu.



Liderul PDM susţine că “deplasarea în Federaţia Rusă a fost întreprinsă în urma invitaţiei parvenite de la conducerea partidului Rusia Unită”.
“Am avut trei întrevederi. Prima a fost cu premierul rus Vladimir Putin. Cea de a doua cu speakerul Dumei de stat, Boris Gryzlov, iar a treia cu responsabilul de direcţia relaţii externe din cadrul partidului Rusia Unită. Scopul acestei vizite a fost de a face cunoştinţă la nivel de lideri de partid, pentru a consolida relaţiile între partide şi îmbunătăţirea relaţiilor bilaterale între Federaţia Rusă şi Republica Moldova”, a mai afirmat preşedintele PD.


Republica Moldova necesită investiţii masive pentru a îmbunătăţi starea economică, investiţii inclusiv şi din partea Rusiei. Suntem într-o perioadă când putem să fortificăm relaţiile în cadrul unui dialog politic constructiv, a conchis Lupu.


Precizăm că vizita liderului PDM la Moscova a avut loc în perioada 29 - 30 martie.