November 18, 2011

Un grup furat de pe Odnoklassniki, cu 12800 de membri! | VoxReport

Culmea prostiei, marca UNIMEDIA. Vezi cum au furat un grup de pe Odnoklassniki, cu 12800 de membri!
În luna octombrie, anul 2010, seara, ne-am adunat câțiva bloggeri la Bier Platz, pentru a lansa o campanie amplă cu scopul de a sensibiliza alegătorii să participe activ la alegerile parlamentare din 28 noiembrie 2010.
În urma discuțiilor au fost puse la punct câteva acțiuni, printre care lansarea campaniei ”Yes la vot pe 28!”. Cred că vă aduceți aminte de acel viral de pe Odnoklassniki și Facebook.

Astăzi am primit următorul mesaj: ”Вас исключили из модераторов группы UNIMEDIA, portalul de știri nr. 1 din Moldova.”
Intru rar pe Odnoklassniki, doar câteva ori pe zi, să mai vorbesc cu verișoara mea care este în Kazahstan, de aia abia azi am citit mesajul, și nu pe 13 când a fost expediat în mod automat de către sistem. M-am mirat când am primit acest mesaj, deoarece niciodată nu am dar Add la grupul UNIMEDIA, și nu am fost ca moderator. Mai mult, nici nu am știut de existența unui așa grup (de fapt nici nu a existat).
Pe data de 24 octombrie 2010, Tudor Darie, ex-șeful de la UNIMEDIA, a creat pe Odnoklassniki grupul ”Yes la vot pe 28!”. Eu am fost desemnat ca moderator. Câteva zile la rând am trimis SPAM la toți care-i prindeam online, ca aceștia să intre în grupă și să vină la vot. În așa mod, cu contribuția mea și alți utilizatori, în aproximativ 1 lună au aderat la grup peste 12 mii de membri.
Astăzi descopăr că grupul ”Yes la vot pe 28!” se numește deja : ”UNIMEDIA, portalul de știri nr. 1 din Moldova - Acesta este grupul oficial al UNIMEDIA, portalul de știri nr. 1 din Republica Moldova”, cu peste 12800 mii de membri. Cred că peste 2-3 săptămâni aveau să scrie că UNIMEDIA este lider pe Odnoklassniki.
Toate mesajele din forum, link-uri, alte informații despre campania ”Yes la vot pe 28!” au fost șterse, iar începând cu data de 13 noiembrie 2011 au început a adăuga știri de pe site.
Să le fie rușine celor de la UNIMEDIA, în special lui Tudor, pentru că a dat parola și login-ul de acces. Le recomand să șteargă grupul, să facă singuri unul nou, și să solicite celor de acolo să adere la grup. Aș vrea să văd cum într-o lună (așa cum a fost în 2010) să adere peste 12 mii de membri.
Băieți! Goana după bani e bună dar periculoasă. Să abuzați în acest mod de o pagină creată cu alte scopuri pe rețelele de socializare nu este etic deloc.
Sunteți Portal nr. 1 de frecat menta!
*Acest articol trebuie să fie și pe VoxReport. Dacă lipsește, atunci UNI a aplicat cenzura!
Vedeți mai jos imaginile de pe Odnoklassniki: