July 4, 2011

Oazu Nantoi pleacă din PDM: Situația din partid mă dezgustă

UNIMEDIA Oazu Nantoi pleacă din PDM: Situația din partid mă dezgustă


Situația din Partidul Democrat din Moldova îmi creează un dezgust total, de aceea am decis să renunț la calitatea mea de membru PDM și, respectiv, de vicepreședinte al acestui partid. Declarația aparține lui Oazu Nantoi și a fost oferită în cadrul unui comentariu pentru UNIMEDIA.
„PDM a pierdut orice relație cu mine și eu respectiv am pierdut orice relație cu acest partid. La 19 iunie curent în Republica Moldova s-a încheiat ciclul electoral.
Prin urmare, decizia mea nu poate afecta niciun rezultat electoral”, a specificat fostul democrat.
Totodată, Nantoi precizează că nu dorește să facă parte din nicio formațiune politică și că vrea să fie liber să-și exprime opinia vis a vis de situația din țară.